woensdag 4 februari 2015

Wreck This Journal: Begin


Nou vandaag had ik wiskunde en Engels. Wiskunde was echt moeilijk, ik heb opdrachten over moeten slaan want ik snapte het niet. Engels was makkelijker dan verwacht.
Ik wil te veel in mijn leven. Mijn toekomst zie ik nu op zoveel verschillende manieren en dan bedoel ik niet mijn opleiding. Alles na mijn opleiding. Ik twijfel wat ik wil doen. Hier in Nederland blijven en in de media gaan werken. Of ik wil in Engeland gaan wonen, alleen weet ik niet wat ik daar voor werk moet doen. Mijn Engels is niet zo goed, daar moet ik even aan werken. Dus ik wil meer Engelse boeken lezen en meer op mijn Engelse Twitter account bezig zijn.

Zoals ik had beloofd zou ik foto's maken en dat heb ik gedaan. Ik heb mijn Wreck This Journal gepakt en foto's van gemaakt.
Zelf heb ik de Engelse versie want dat vind ik leuker.

 
Misschien nam ik deze iets te letterlijk. Maar dat maakt niet uit. Hier moest je gaan staan. Dus ik heb dat gedaan ook!


Mijn tekenskills zijn niet zo goed, maar toch wilde ik deze koffiekopjes tekenen.


Ik had een voorbeeld van deze gezien op internet. Dus deze wilde ik ook doen. Ik vond het een leuk idee! Aan die witte pagina ernaast wordt nog gewerkt.


Dit kwam gewoon in mij op en ik heb het gedaan. Ik heb verschillende kleuren gebruikt om het vrolijker te maken! Aan die witte pagina ernaast wordt nog gewerkt. Aan alle witte pagina's worden nog gewerkt.


Hier trok ik mijn had over en begon er gewoon random dingen in te maken.


Die witte pagina ernaast ga ik ook nog met zulke vlekken maken. Alleen het is zoveel werk.


Hier heb ik een stuiterbal in de verf gedaan en zo erop gedaan.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten