donderdag 5 februari 2015

6 random dingen


Mijn laatste toets zit erop. Het was aardrijkskunde. Hij was best moeilijk. Mijn Nederlands cijfer heb ik al terug. Het is een 7,5 en om eerlijk te zijn was ik diep teleurgesteld. Ik ben beter gewend maar oké.
Eindelijk is mijn sectorwerkstuk af. Het kosten heel wat moeite en veel tegenslagen. Echt heel veel tegenslagen. Maar mijn vriendin en ik hebben het gehaald. Precies binnen de deadline. En om eerlijk te zijn, ben ik best wel trots.

Vandaag 6 random dingen die ik in mijn kamer heb staan maar nooit iets mee doe.

Laat ik maar meteen beginnen met de foto hierboven. Lege Arizona blikjes en flesjes. Ik heb geen idee wat ik ermee moet. Het liefste zou ik ze een mooi plekje geven in mijn kamer, alleen ik kan er geen vinden.


Twee van deze vogelhuisjes. Ik moet ze eigenlijk nog een keer versieren. Alleen ik heb geen idee waarmee en wanneer. Misschien maak ik hier wel een Diy van.


Lege pakjes Nerds. Geen idee waarom maar ik vind het zonde om ze weg te gooien. Ik moet alleen nog kijken wat ik ermee ga doen.


Rubik's Kubus. Hier heb ik echt een goede reden voor. Als ik ze door elkaar haal krijg ik hem nooit meer goed, daarom doe ik het niet. Misschien moet ik het toch maar een keer proberen.


Schilderij. Dit is gewoon bizar. Ik heb deze al een jaar maar weet niet waar ik hem op moet hangen. Mijn muren hangen helemaal vol met posters. Oké niet helemaal vol, maar wel vol.


Kneedgum. Vroeger was dit helemaal geweldig. Maar nu weet ik niet wat ik ermee moet. Misschien maak ik maar weer eens een pakje openmaken.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten