dinsdag 3 februari 2015

DIY: Washi tape schrift


Morgen ga ik serieus op tijd opstaan en foto's maken van alles waar ik foto's van wil hebben. Ook moet ik nog steeds beginnen aan Looking For Alaska. Ik heb echt totaal geen zin om dat boek te lezen. Het is in het Engels en ik ben nogal slecht in Engels.
Vandaag was dag 2 van mijn toetsweek. Ik had biologie en laat ik nou net heel slecht zijn daarin.
Morgen wordt het nog erger. Engels en wiskunde zijn dan aan de buurt. Laten we even huilen. Wiskunde is echt niet tof.

Dit schrift maakte ik in de zomervakantie. Ik weet het, lang geleden. Maar dat maakt niet uit. Dit is nu mijn aantekeningen schrift voor economie. Helaas is hij bijna vol dus dan ga ik even een nieuwe maken!

Wat heb je nodig:
– Een schrift
– Washi tape of gekleurd plakband
– Een schaar
– Etiket

Wat ga je doen:
Het is eigenlijk super simpel. Je plakt gewoon je tape op je schrift. Je kan je eigen patronen kiezen. Recht, schuin alles is mogelijk. Ik heb gekozen voor recht. Als je je tape erop plakt, zorg dan dat je aan beide kanten wat tape  over, zodat je dat om kan vouwen. Hierdoor blijft je tape beter zitten. Als laatste kan je er nog een etiket op plakken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten