maandag 2 februari 2015

Blog Society

 
Waarschijnlijk ga ik volgende week een internetvriendin meeten. We gaan dan winkelen.
Mijn toetsweek is vandaag begonnen. Ik had vandaag rekenen en Nederlands. Rekenen was wel moeilijk want wij krijgen geen rekenles, dat krijgen we wel maar heel slecht. Dus daar schieten we niks mee op. Nederlands was wel oké, ik vind dat best leuk en er was een schrijfopdracht voor een artikel. Schrijven vind ik één van de leukste dingen die er is. Dus dat was wel leuk, totdat ik mijn artikel nog een keer moest schrijven.

Ik heb mij ingeschreven voor Blog Society. Misschien kennen jullie het wel.

Dit staat erover Blog Society:
Blog Society verbindt de beste Nederlandse blogs en social media fanatiekelingen in een exclusieve community. 
Maar er zijn toch al zoveel blog communities?
Klopt. En daarom doet Blog Society het net even anders. Wil je een groter bereik? Een nieuwe lezersgroep? Geld verdienen met je blog? Dan moet je bij ons zijn.
Ons platform wordt aangejaagd via verschillende kanalen binnen de TMG en biedt sneak peaks van de meeste recente blogposts van de crème de la crème in de bloggerswereld, en de bloggers die daar (wat ons betreft) spoedig bij zullen gaan horen. Bezoekers en fans worden doorgestuurd naar de blogs/ websites om de gehele artikelen te kunnen lezen.
We zijn nooit te oud om te leren, vandaar dat wij van Blog Society leden toegang bieden tot interessante workshops en events. Snel advies vragen aan een collega blogger of even babbelen? Dan kun je van ons ledenforum gebruik maken.
Even voor de duidelijkheid: lid zijn van Blog Society is geheel gratis. Leuker nog: geïnteresseerde bloggers, website eigenaren of fora kunnen via ons geld verdienen met bloggen.

Een vriendin van mij doet dit ook. Zij raden mij aan om dit ook te doen. Je krijgt zo meer lezers en naambekendheid. Ook al blog je voor jezelf, het is toch wel leuk om te weten dat mensen het lezen.
Ik vind deze site zo leuk, je ziet zoveel verschillende blogs en krijgt er veel inspiratie van!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten