woensdag 11 februari 2015

TAG: Boeken – Dit of dat?



Ik ben eindelijk naar de Hema geweest en ik heb het boekje wat ik zocht. Nou boekje. Het is meer een boek. Hij heeft A4 grote. Hierin wil ik gewoon allemaal dingen plakken en schrijven. Ik heb al wat dingen die ik er in wil zetten. Alleen ik ga eerst de eerste pagina wat leuks maken. Ik weet nog niet precies wat. Misschien mijn naam en wat afbeeldingen van eerste die ik leuk vind.

Vandaag doe ik een tag. Het is deze tag: Boeken – Dit of dat?

1. Audioboek of een echt boek?
Een echt boek! Ik heb eigenlijk nog nooit een audioboek geluisterd.
 
2. Zachte of harde kaft?
Maakt mij niet uit. Het voordeel van een harde kaft is dat hij langer mooi blijft.
 
3. Fictie of non-fictie?
Maakt mij eigenlijk ook niet uit.
4. Verzonnen of de echte wereld?
Dat is toch een beetje dezelfde vraag als hiervoor? Maar het maakt mij niet uit.
 
5. Harry Potter of Twilight?
Om eerlijk te zijn heb ik ze geen van beide gelezen. Twilight heb ik hier nog wel liggen maar nog nooit gelezen.
 
6. Geleend of gekocht?
Ik vind het leuker om ze zelf te kopen. Maar soms zijn ze een beetje duur. Ik heb wel heel vaak boeken van de bibliotheek geleend.
7. Boekenwinkel of online?
Hmmm…. dan denk ik toch boekenwinkel. Ik vind het mooi om daar rond te kijken.
 
8. Eenmalig boek of trilogie?
Eenmalig boek is wel fijn, want dat weet je meteen hoe het afloopt. Met een trilogie vind ik soms dat je lang moet wachten.
 
9. Zwaar en dik of lief en kort?
Maakt mij eigenlijk ook niet uit.
 
10. Romantisch of actie?
Actie.
11. Lezen in een knusse omgeving of in de zon?
Daar kan ik niet tussen kiezen eigenlijk. Deze vakantie heb ik veel in de zon gelegen.
 
12. Warme chocolademelk of koffie?
Ik ga dan voor de warme chocolademelk.
 
13. Eerst de recensie lezen of zelf beslissen?
Ik beslis meestal zelf, maar soms lees ik wel een de recensies.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten