vrijdag 30 januari 2015

Nike Roshe Run


Yes, ik heb mijn camera terug! Gelukkig, want dan kan ik lekker foto's maken. Ik heb al wat ideeën.
Weet je, ik ging sportvideo's kijken, maar ik sport niet. Maakt niet uit. ik vind het er vet uitzien maar ik kan het zelf niet.
Dat boek wat ik voor Engels ga lezen ligt nog steeds ongelezen op mijn bureau. Ik vraag mij af of ik het ooit ga lezen.
Romy vermelde mij op haar blog! Toen ik dat vanochtend zag werd ik helemaal blij.

Ik ga vandaag een artikel schrijven over schoenen die ik zelf niet heb, maar wel graag wil. Natuurlijk heb ik het over de Nike Roshe Run. Iedereen kent deze schoenen denk ik wel.
De meningen zijn erg verdeeld over deze schoenen. Veel mensen vinden deze schoenen echte sport schoenen, waardoor je ze niet mag dragen als normale schoenen. Zelf weet ik niet of het echte sport schoenen zijn.
Ik vind ze ook echt heel leuk als normale schoenen. Wat maakt het uit als je zulke schoenen draagt als je niet sport. Zolang jij het maar leuk vind toch?
Maar serieus, ik ben echt helemaal fan van deze schoenen. Ik sport niet, dus ik zou er niet mee sporten.

 

Deze schoenen zijn gemaakt van licht materiaal, waardoor deze schoenen echt heel licht zijn. De onderkant, vooral de kant van de hak, is redelijk dik. Het nadeel is dat de bovenkant van de schoen van stof is. Hierdoor is er een kans dat er water en wind doorheen komt. Er is ook een kans dat je je tenen ziet aan de bovenkant van de schoen. Dit komt doordat de stof niet zo dik is. Gelukkig hebben ze er een oplossing voor. Ze hebben zooltjes waardoor het minder tot niet zichtbaar is. De zooltjes zorgen ervoor dat de schoen zich meer vult. Doordat de zooltjes de schoen meer vult, komt de stof strak te staan.
Ik blijf bij mijn menig dat ik deze schoenen geweldig vind en dat ik ze ooit ga kopen.
Natuurlijk zal ik mij  persoonlijke favoriete laten zien!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten