zaterdag 31 januari 2015

Mijn favoriete Youtubers op dit moment


Mijn schouder doet echt pijn. Ik snap niet dat de pillen niet geholpen hebben.
Vandaag heb ik eigenlijk weinig gedaan. Ik heb mijn oma computerles gegeven, het hok van mijn cavia's schoongemaakt en ik heb gewerkt aan mijn portfolio. Vrijdag heb ik mijn intakegesprek. Om eerlijk te zijn zie ik er best wel tegen op. Als ik afgewezen word, weet ik echt niet wat ik dan moet doen.

Laatst plaatste ik mijn favoriete blogs op dit moment. Vandaag doe ik mijn favoriete Youtubers!

Bethany Mota: Bethany is mijn favoriete Youtuber! Ze maakt filmpjes over van alles.

CloeCouture: Cloe maakt vooral filmpjes over fashion en beauty.

Sabrina Putri: Sabrina is één van mijn favoriete Nederlandse Youtubers. Ze maakt vooral filmpjes over lifestyle en fashion.

Lifesplash: Jiami is ook één van mijn favoriete Nederlandse Youtubers. Ze maakt vooral filmpjes over fashion.

Cindy Lee:  Ik volg Cindy nog niet zo heel lang, maar ik vind haar Youtube kanaal heel leuk! Ze maakt video's over verschillende dingen.

AlishaMarie: Ik denk dat de meeste van jullie haar wel kennen. Ze maakt video's over verschillende onderwerpen.

Phalentineau: Dit is ook één van mijn favoriete Nederlandse Youtubers. Ze maakt vooral Diy video's en fashion video's.





1 opmerking: