woensdag 28 januari 2015

Mijn top 10 music op dit moment


Wat een enorme rotdag. Ik dacht dat deze dag goed zou gaan. Mijn vriendin kwam weer voor het eerst naar school, want ze was op vakantie. Dus ik was helemaal blij dat ze terug zou komen. Ik had ook een wiskunde toets dus ik had mijn geluks-sokken aan. Ja ik ben bijgelovig.
Alleen mijn toets ging echt slecht. Vroeger was ik redelijk goed in wiskunde, alleen nu haal ik met heel veel moeite een voldoende. En dan mag ik al van geluk spreken als ik een voldoende haal.
Maar oké, na een lange dag les ging ik naar huis. Alleen het regende en hagelde natuurlijk weer. Dus dat was weer fijn maar niet heus. Natuurlijk doet mijn schouder weer pijn. Ik heb ook de helft van mijn huiswerk niet gemaakt. Mijn docent heeft ook nog steeds mijn camera. Ik wil hem zo graag terug maar dat kan niet, helaas. Vrijdag ga ik hem terug vragen.

Vandaag een artikel over muziek. Twee vriendinnen van mij deden het laatst ook op hun blog. Het lijkt net een tag die we aan elkaar doorgeven.
So here we go!

1. One Direction - 18 (Eigenlijk vind ik alles van One Direction goed, maar ik zal het er bij 1 laten, dus ik koos het nummer uit die op dit moment mijn favoriet is.)
2. Taylor Swift - White Horse
3. B-Brave - Bad
4. Taylor Swift - Mean
5. B-Brave - Ik Laat Je Los
6. Olly Murs - Wrapped Up
7. All Time Low - If These Sheets Were States
8. Sleeping With Sirens - Roger Rabbit
9. All That Remains - What If I Was Nothing
10. The Cab - Endlessly

Eigenlijk kan ik nog uren doorschrijven over mijn favoriete nummers, want ik heb er nog veel meer. Voor mij was het moeilijk kiezen. Ik zit nu in mijn Taylor Swift periode. Misschien had ik wel een top 50 kunnen doen. Alleen ik denk dat dat veel te veel was geworden!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten