dinsdag 27 januari 2015

BookReview: In het paradijs gevangen

Ik ben echt geneigd om mijn Wreck This Journal te pakken en hem helemaal kapot te maken. Want daar is hij natuurlijk voor. Alleen ik heb nog Engels huiswerk, maar dat doe ik morgenochtend, dan heb ik namelijk eerste uur vrij. Weet je, misschien ga ik zo wat uit mijn Wreck This Journal doen. Ik maak hem eigenlijk op volgorde, alleen de volgende opdracht is buiten. Dus die sla ik even over.
Eigenlijk wilde ik foto's plaatsen van mijn Wreck This Journal alleen mijn docent heeft nog steeds mijn camera. Ik hoop dat ik hem zo snel mogelijk terug krijg!
Trouwens ik heb mijn logo zo goed als af voor mijn intake. Na mijn intake ga ik hem plaatsen. Met mijn intake laat ik ook mijn blog zien. Dus ik ben nog flink met mijn blog bezig om hem te verbeteren.
Ik ben nu ook erg actief op mijn Twitter, dus als je mij nog niet volgt en je wilt het. Je kan in de bovenste balk de link vinden.
Wat had ik een zin om naar de Hema te gaan, maar ik had huiswerk. Dus ik moet binnenkort 3 grote notebooks halen.

Vandaag een boekreview. Ik las dit boek een tijd geleden, maar toch wil ik hem voor jullie reviewen.

Waar gaat het over? Roman over een ontvoerd meisje en een Arabische hengst: Jacky wordt ontvoerd en belandt in een wereld, waarvan ze vroeger alleen kon dromen. Haar kidnapper beschouwt haar als zijn eigen dochter en biedt haar op zijn stoeterij een luxe leventje met dure kleding, rijke vrienden en een Arabische tophengst. Kan Jacky hierop ingaan…?

Mijn mening.
Er stond dat het een roman is, maar dat valt heel erg mee. Persoonlijk hou ik niet echt van romans maar deze viel echt mee. Verder vind ik het een heel mooi boek. Je ziet echt de ontwikkelingen van Jacky, eerst is ze heel bang en na een tijdje voelt ze zich thuis. Hoe ze een band opbouwt met haar ontvoerder en met een paard. Het einde is heel onverwacht.

Geen opmerkingen: