vrijdag 20 februari 2015

TAG: Let's get personal


Vandaag heb ik een leuke tag van jullie. De 'let's get personel' tag. Ik tag iedereen voor deze tag! Jullie komen zo meer te weten over mij.
Vanaf vandaag heb ik vakantie. Dus ik kan nu meer aandacht besteden aan mijn blog.


Wat hoor je op het moment van schrijven?
Tijdens het bloggen zit ik meestal boven op mijn kamer met mijn zusje die tv kijkt. Dus ik hoor de tv altijd en meestal praat mijn zusje ook nog tegen mij.

Heb je ergens trek in op dit moment?
Niet echt iets. Misschien een frikandel speciaal.

Zou je liever tien kinderen hebben of geen kinderen?
Hier hoef ik niet lang over na te denken. Ik ga dan voor geen kinderen. Ik houd ook niet zo erg van kinderen, voor al niet van kleine kinderen.

Denk je dat je teveel aandacht aan je uiterlijk besteedt?
Nee, eigenlijk heel weinig. Ik draag geen make-up.

Wat doe jij altijd als je nerveus bent?
Als ik nerveus ben, dan wordt ik echt gek. Voor al voor een presentatie of zo. Meestal ga ik dan verder met mijn verhalen in mijn hoofd, dat is meestal FanFiction van One Direction. Ik krijg dan echt het idee dat ze bij mij zijn. Ik weet het, het klinkt heel raar maar het werkt wel.



Heb je op dit moment een reden om te lachen?
Ja, omdat ik zin heb in morgen.

Zou je gelukkiger zijn als het leven een “rewind”-knop zou hebben?
Nee ik denk het niet.

Denk je meer aan het verleden, het heden of aan de toekomst?
Verleden en toekomst. Maar op dit moment meer aan de toekomst. Ik ga nu mijn examenjaar in en dan moet ik een vervolgopleiding gaan kiezen. Ik heb eigenlijk nog geen idee wat ik wil gaan doen.

Wat heb je voor het laatst gedronken?
Hmm... Dat was denk ik cola.

Zien mensen jou als optimist of pessimist?
Ik heb echt geen idee.

Wat zijn jouw guilty pleasures qua eten?
Broodje hamburger speciaal.

Wat doe je morgen?
Morgen ga ik naar een vriendin toe en dan gaat ze mij leren gitaarspelen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten