donderdag 19 februari 2015

Mijn vakantieplannen


Deze week was echt zwaar. Het is de laatste week voor de vakantie en dan is het altijd druk. Nu hebben wij deze week op school veel toetsen en na de vakantie sectorwerkstukpresentatie.
Ik kwam er net achter dat ik morgen een herkansing heb van Engels. Dus dat wordt niks. Ook heb ik een wiskunde toets.
Dus volgende week vakantie. Ik laat jullie vandaag zien wat ik wil gaan doen.

Foto's verbeteren voor mijn blog
Jullie hebben het vast al bij deze foto gezien. Maar ik wil voortaan de foto's op mijn blog, beter en groter maken.

Foto's maken
Ook wil ik meer foto's maken. Doordat ik de hele dag op school zit kan ik geen foto's maken, daarom wil ik het nu in de vakantie doen.

Beginnen met het schrijven van een boek
Ik ben nu bezig met het opschrijven wat er in voor moet komen. Hierna ga ik beginnen met schrijven. Eens kijken of ik het dit keer wel volhoud.

Leren gitaar spelen
Misschien heb ik hier wel langer dan een hele vakantie voor nodig. Zaterdag ga ik waarschijnlijk naar een vriendin en dan geeft ze mij een spoedcursus gitaar spelen. Ik moet namelijk eerst mijn ouders bewijzen dat ik een beetje kan gitaar spelen voordat ik er zelf één mag kopen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten