maandag 9 februari 2015

Hoe mijn voornemens in één keer weggingen


Ik kon vannacht niet slapen dus ik had wat moois bedacht voor mijn leven. Ik bedacht dat ik meer zou gaan sporten en beter mijn best zou doen op school. Maar dat gaat niet. Ik heb al mijn hele leven in mijn knie een soort vochtbal (ik heb geen idee hoe ik het anders uit moet leggen). Dit zou vanzelf wegtrekken, alleen dit is de derde keer dat ik hem al heb en hij blijft maar terugkomen. Een operatie is geen optie.

En school. De laatste tijd gaat het daar echt beroerd mee. Mijn cijfers gaan steeds verder omlaag. Geen idee waarom. Mijn cijfer van Nederlands voor mijn schoolexamen is omlaag gegaan.
Vandaag bij Nederlands moesten wij een samenvatting schrijven. Je mocht maar 140 woorden schrijven. Ik had er 183. Ja het is te veel, maar hoe wil je van een tekst met veel vragen die je erin moet verwerken nou 140 woorden gebruiken?
Dus hierdoor had ik een kleine woordenwisseling met mijn docent.
De hoop dat ik mijn diploma haal heb ik ook al opgegeven.
Natuurlijk zal ik het nog wel proberen, maar niet zo als eerst.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten