zaterdag 7 februari 2015

DIY: Verf notebook



Ik ben mijn kamer een soort van aan het verbouwen. Niet echt verbouwen maar oké. Eerst hingen al mijn One Direction poster echt hele slecht en lelijk. Nu ben ik ze allemaal netjes aan het ophangen. En wauw, wat een werk. Ik kan nu uren naar mijn muur kijken.

Vandaag een Diy. Dit schrift maakte ik een tijdje geleden. Ik gebruik hem nu voor school.

Wat heb je nodig:
– Een schrift
– Papier
– Kwasten
– Beker met water
– Lijm
– Schaar
– Pen of potlood
– Waterverf

Wat ga je doen:
Trek je schrift over op papier en knip dit dan uit. Plak vervolgens je blaadje op je schrift. Nu heb je je waterverf nodig. Maak je kwast goed nat, en doe het in je waterverf. Dip dan een beetje op je schrift en blaas dan zodat je die strepen krijgt. Laat het dan goed drogen en dan is jouw schrift klaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten