zaterdag 14 februari 2015

6 manieren om je nagellak sneller te laten drogen


De meeting ging uiteindelijk niet door. Dus toen heb ik lekker gewinkeld met vriendinnen. Ik heb ook wat kleding en schoenen gekocht en daar ga ik nog even foto's van maken.
Kom ik thuis van het winkelen, heb ik een brief van mijn vervolgopleiding. Ze hebben mij ook aangenomen voor een tweede opleiding terwijl ik mij daar niet voor had ingeschreven. De man die ik had met mijn intake vond het bij mij passen. Schijnbaar heeft hij mij ook ingeschreven voor een andere opleiding. Dus nu moet ik kiezen welke ik wil. En ik vind het beide leuk.

Ik heb weinig geduld op het gebied van nagellak laten drogen. Echt waar, het duurt een eeuwigheid. En ik wil echt niet zolang wachten. Hier zijn 6 tips hoe je sneller je nagellak kan laten drogen.
1. Houd je nagels onder een koude kraan. Zet de kraan niet te hard aan.
2.  Houd je handen een paar minuten in de vriezer. Ik denk dat het niet zo prettig is.
3. In de winkels zijn een hoop sneldrogende sprays en druppeltjes te vinden.
4. Zet je föhn op de koude stand en hou hem op je handen gericht of hou ze voor de airco.
5. Een andere manier is om een sneldrogende topcoat te gebruiken.
6. Gebruik bakspray.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten