woensdag 25 februari 2015

Review: Koptelefoon Lidl


Vandaag ging ik naar de Lidl en vond deze koptelefoon. Meteen was ik er verliefd op. Ze hadden hem ook in de kleur groen/geel en roze.
Ik heb hem de hele middag gebruikt om te testen. Dus ik ga hem voor jullie reviewen.


Het uiterlijk van de doos vind ik heel mooi. De oranje kleur is duidelijk te zien, wat mij aantrok. Ik besloot deze te kopen.



De koptelefoon zelf zit heel lekker. Hij valt voor een groot deel over je oren heen, waardoor je het geluid goed kan horen.
De kleur is ook heel mooi. Het is mooi fel en daar houd ik wel van.
Het geluid is beter dan verwacht. Omdat het van Lidl is verwachten ik niet veel van het geluid. Maar het is echt heel goed.

 
Een ander groot voordeel is dat je de koptelefoon een soort van op kan vouwen. Je kan hem ombuigen waardoor hij kleiner wordt. Erg handig voor als je hem mee naar school wilt nemen.
 
Kortom: Ik vind deze koptelefoon een echte aanrader. Hij is voor 10 euro te koop bij de Lidl.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten